阿体

ooc自娱自乐,甜,灵感来自if i die young

if i die young bury me in satin
lay me down on a bed of rouse
sink me in the river at down
sent me away with the word of a love song
The sharp knife of a short life well
I've have just enough time
And I’ll be wearing white when I come into your kingdom
I’m as green as the ring on my little cold finger
I’ve never known the lovin' of a man
But it sure felt nice when he was holding my hand
There’s a boy here in town says he’ll love my forever
Who would have thought forever could be severed by
*They're* worth so much more after I’m a goner
Funny when your dead how people start listenin’

rouse
苏沐秋死的时候躺在冰冷的白布上,周围是机器嘈杂的声音,以及——哭声

这是我第一次看见他流泪

satin
他死后埋葬在简陋的坟墓里,雨水冲刷着大地

他没有打伞,手上拿着不知名的花

river
河?呵

沉默

dawn
黎明——只不过是重头再来罢了

活着,肩负起希望

love song
叶修不会唱歌,但他有对苏沐秋的爱

他的爱,埋藏在了那场雨里
我感受到了

knife
艰难

加油啊

life
生活

他就是这样

enough
我还有需要留恋的东西

不过我看着他们就足够了,感谢老天

kingdom
嘉世王朝

这是你倾尽一切所得到的

ring
没有哦

真是可惜

loven
温柔

好好照顾她啊

hand
我握着你的手,给予你精神上的安慰

虽然你感受不到我的存在

forever
永远

哈哈,永远?也许吧,谁知道呢

sever
分离

这只是一时的离开(退役

companion(同伴
找到了自己的同伴

我们的当年

home


少了一个人

worth
要不是哥退役了,呵呵

真是不要脸,不过我赞同

listen
沐秋,我上次听见了,没想到还会有人记得你啊,感动吗

感动,看着你的脸我更感动了


我陪伴你一路走来
你的一切

还有
groly

以及
Champion(冠军

So put on your best boys and I’ll wear my pearls

best
最好的

冠军的戒指,你带上后很好看

dream
你做到了

属于我们的梦

disappear
对不起

我爱你

评论

热度(1)